دل نوشته های توپ
دل نوشته های توپ
نظر یادت نره گلم!!! 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته های توپ و آدرس rezamokhi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 خواستم برایت هدیه بگیرم


گل گفت: که مرا بفرست که مظهر زیباییم

برگ گفت: که مرا بفرست که مظهر ایستادگی ام

بید گفت: که مرا بفرست که مظهر ادبم که همیشه سر به زیر دارم

به فکر فرو رفتم و

سرم را به زیر انداختم به ناگاه قلبم را دیدم

که بهترین چیز در زندگیم هست

به ناگه فریاد زدم

که قلبم را می فرستم چون

او

خود زیباست، مظهرایستادگیست

سربه زیرو با نجابتست

تولدت مبارک

امروز  تولد عزیزترینم تولدمباررررررررررررررررک عشق من



نظرات شما عزیزان:

رها
ساعت13:19---29 تير 1392
تولد دوست دخترت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:, ] [ 18:2 ] [ رضا مخدومی ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

خداي من خداييست كه اگر سرش فرياد كشيدم به جاي اينكه با مشت به دهانمبزند با انگشتان : مهربانش نوازشم مي كند و مي گويد ميدانم جز من كسي نداري !!!

  • دانلود فیلم
  • قالب وبلاگ